Skip to content

REGULAMIN ME STUDIO

Me Studio Ewa Czarnecka-Janik, świadczy usługi rekreacyjno – sportowe pod adresem

ul. 29 listopada 29, 32-500 Chrzanów. (NIP 6282200120, REGON 384253255)

  1. Klub jest czynny od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 21.00 oraz w soboty w godzinach 8:00-11:00.
  2. Aby zostać Członkiem Studia należy założyć profil klubowicza w aplikacji mobilnej, na stronie internetowej lub w recepcji studia oraz wykupić karnet na zajęcia grupowe.
  3. Członkami Studia mogą zostać osoby pełnoletnie, które nie mają przeciwwskazań do wykonywania ćwiczeń fizycznych i uczestniczą w nich na własną odpowiedzialność. Osoby, które nie ukończyły 18 roku życia mogą zostać Członkami Studio za pisemną zgodą rodziców lub opiekunów.
  4. Wejście i korzystanie z usług Studia następuje po okazaniu ważnego karnetu lub po opłaceniu wejścia jednorazowego (na określoną usługę). Ceny karnetów oraz wejść jednorazowych określa cennik. Ceny te nie uwzględniają ubezpieczenia NNW.
  5. Opłata na jednorazowe wejście obejmuje możliwość skorzystania z jednych, udostępnionych przez Studio zajęć. Niewykorzystany karnet traci swoją ważność i nie należy się za niego zwrot pieniędzy.
  6. Karnety wejściowe (4, 8, 10) są ważne miesiąc od daty zakupu. Z karnetu może korzystać tylko osoba, do której karnet został przypisany. W studio obowiązuje następujący cennik:
  7. Wejście jednorazowe – 40 zł
  • Karnet na 4 wejścia – 120 zł
  • Karnet na 8 wejść – 180 zł
  • Karnet na 10 wejść – 210 zł
  1. W Studio można opłacić wybraną usługę gotówką, blikiem lub za pomocą PayU.
  2. Po przyjściu należy zgłosić się do recepcji lub pracownika Studia, podejść do niego w celu odbicia wejścia na zajęcia grupowe.
  3. Klient Studia oprócz zakupu karnetu musi opłacić kaucję zwrotną w wysokości 20 zł GOTÓWKĄ na miejscu w Studio za wydanie karty, umożliwiającej wejście na teren obiektu. Do Studia wchodzimy dzięki użyciu karty, przykładając ją do czytnika, drzwi się otwierają. Karty wejściowe są imienne. W przypadku zgubienia karty i konieczności stworzenia nowej pobierana jest opłata w wysokości 50 zł.
  4. W przypadku choroby Klubowicza, uniemożliwiającej wizyt w klubie, jest możliwość zawieszenia karnetu, za okazaniem oświadczenia lekarskiego. Studio zastrzega sobie prawo do indywidualnego rozpatrywania każdego przypadku.
  5. Zapisy na zajęcia odbywają maksymalnie z tygodniowym wyprzedzeniem. Rezygnacja z zajęć może odbyć się minimum 4 godziny przed zaplanowaną godziną treningu. Niezachowanie tego czasu skutkuje odbiciem wejścia z karnetu. Staramy się, by inni mieli również możliwość skorzystania z zajęć. Wejście może zostać nieodbite jedynie w uzasadnionych przypadkach za zgodą właściciela Studia.
  6. Na zajęcia Jogi obowiązują oddzielne zapisy u prowadzącej. Joga nie jest ujęta w grafiku Studio. Za zajęcia jogi obowiązują karnety zakupione u prowadzącej. Karnety zakupione w Studio nie obejmują zajęć jogi.
  7. W przypadku zgubienia lub zniszczenia kluczyka do szafki należy uiścić opłatę w wysokości 20,00 złotych.
  8. Instruktorzy decydują o wszystkich sprawach dotyczących prawidłowego użytkowania znajdujących się w Studio urządzeń 
    i wyposażenia.
  9. Ćwiczący ponosi pełną odpowiedzialność z tytułu wykonywanych ćwiczeń. W przypadku wątpliwości co do stanu zdrowia ćwiczącego wskazane jest badanie lekarskie z orzeczeniem o zdolności do wykonywania ćwiczeń.
  10. Studio ma prawo rozwiązania lub zmiany terminu prowadzenia zajęć danej grupy po wcześniejszym powiadomieniu o tym Członków Studia.
  11. Za szkody materialne wynikłe na skutek niezachowania ostrożności przez ćwiczącego lub nieprawidłowego użytkowania sprzętu odpowiada ćwiczący.
  12. Przed rozpoczęciem wszelkich zajęć ruchowych ćwiczących obowiązuje zmiana obuwia na sportowe oraz używanie własnych ręczników podczas wykonywania ćwiczeń. Po zakończonym ćwiczeniu obowiązuje dezynfekcja używanego sprzętu. Nie stosujący się do tego zalecenia nie będą wpuszczani na salę ćwiczeń mimo opłaconego wstępu. 
  13. Za rzeczy pozostawione na terenie Studia również w szafkach w szatniach, Studio nie ponosi odpowiedzialności. Rzeczy wartościowe można oddać do depozytu w recepcji.
  14. Studio zastrzega sobie prawo do wykorzystania w celach marketingowych zdjęć wykonywanych na terenie klubu. Jeżeli Klient nie wyraża zgody na wykorzystanie zdjęcia z jego osobą, proszony jest o poinformowanie recepcji Studia  w formie pisemnej.
  15. Ćwiczący powinni opuścić pomieszczenia do ćwiczeń na 20 minut przed zamknięciem Studia.
  16. Pracownicy Studia mają prawo wstępu do wszystkich pomieszczeń Studia bez względu na korzystanie i obecność Klientów.
  17. Studio zastrzega sobie prawo do zamknięcia Klubu lub jego części z powodu prowadzenia prac remontowych lub modernizacyjnych, czy też z innego powodu związanego z działaniem Studio.
  18. Obowiązuje całkowity zakaz używania tytoniu oraz zakaz wstępu do Studia osobom będącym pod wpływem alkoholu, środków odurzających lub dopingujących, jak również wnoszenia i spożywania powyższych środków na teren Studio.
  19. Osoby przebywające na terenie Studio zobowiązane są do przestrzegania ogólnie przyjętych zasad kultury i norm obyczajowych, wszystkich obliguje zakaz używania zwrotów uznanych powszechnie za obraźliwe i wulgarne. 
  20. Wszystkie rzeczy wydane przez Studio, a używane przez jego klientów są własnością Studia.
  21. W sprawach nie objętych niniejszymi zasadami mają zastosowanie przepisy kodeksu cywilnego.
  22. Me Studio nie honoruje kart sportowych (m.in. Multisport, MultiSport Kids, FitProfit, OK System, FitSport, Fit Flex). 
  23. Wykupienie usług w Me Studio jest równoznaczne z akceptacją powyższego regulaminu, a rozwiązanie wszelkich kwestii spornych, zostaje w gestii właściciela Klubu. 

Polityka zwrotów i reklamacji strefy klienta

 

  1. Zakupu karnetu na zajęcia w ME Studio dokonuje się poprzez Panel Klienta w aplikacji efitness – do pobrania za darmo ze sklepów Google Play i AppStore lub poprzez panel klienta na stronie Studia w serwisie efitness.

Wymagania techniczne

Do korzystania z Panelu Klienta, niezbędne są:

  • urządzenie końcowe z dostępem do sieci Internet i przeglądarką internetową typu: Chrome, Firefox, Opera, Safari.
  • aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail),
  • włączona obsługa plików cookies,,

 

Informacje ogólne

  • Sprzedawca w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia w tym przerwy w funkcjonowaniu Panelu Klienta spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub niekompatybilnością Panelu Klienta z infrastrukturą techniczną Klienta.
  • Dokonanie płatności przez Strefę Klienta możliwe jest tylko dla Klienta posiadającego konto założone w Me Studio.
  • Ceny podane w Strefie Klienta podane w polskich złotych i są cenami brutto
  • System płatności zapewniany jest przez zewnętrznego operatora PayU

 

Zasady opłacania karnetu

W celu opłacenia karnetu należy:

  • Zalogować się do Panelu Klienta
  • Wybrać rodzaj karnetu, za którą Klient chce uiścić opłatę.
  • Kliknąć przycisk “Zamawiam i płacę”/kliknąć przycisk “Zamawiam i płacę” oraz potwierdzić zamówienie, klikając w link przesłany w wiadomości email,
  • wybrać jeden z dostępnych sposobów płatności.

 

Prawo odstąpienia od umowy

  • Klient może w terminie 14 dni odstąpić od Umowy Sprzedaży bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
  • Konsument może odstąpić od Umowy, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od Umowy. Do zachowania terminu odstąpienia od Umowy wystarczy wysłanie przez Konsumenta oświadczenia przed upływem 14 dni.
  • Oświadczenie może być wysłane za pomocą tradycyjnej poczty bądź pocztą elektroniczną poprzez przesłanie oświadczenia na adres e-mail
  • Oświadczenie może być wysłane za pomocą tradycyjnej poczty poprzez przesłanie oświadczenia na adres Me Studio
  • W przypadku przesłania oświadczenia przez Konsumenta drogą elektroniczną, Sprzedawca niezwłocznie prześle Klientowi na podany przez Konsumenta adres e-mail potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy.

 

Reklamacja i gwarancja

  • Reklamację należy zgłosić pisemnie lub drogą elektroniczną na podane w niniejszym Regulaminie adresy Sprzedawcy lub przy wykorzystaniu kontaktu poprzez adres email.
  • Zaleca się, aby w reklamacji zawrzeć m.in. przyczynę i okoliczności jej wystąpienia, dane Klienta składającego reklamację, oraz żądanie Klienta w związku ze składaną reklamacją.
  • Sprzedawca ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni, a jeśli nie zrobi tego w tym terminie, uważa się, że żądanie Klienta uznał za uzasadnione.

 

Ochrona danych osobowych

  1. Administratorem danych osobowych Klienta jest Me Studio Ewa Czarnecka-Janik. z siedzibą w Chrzanowie (32-500) przy ul. 29 listopada 29.
  2. Dane osobowe Klienta, podane w związku z zawarciem Umowy w sposób określony w Regulaminie, będą przetwarzane przez Administratora, przede wszystkim: 
  3. w celu i zakresie niezbędnym do wykonania zawartej Umowy na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych),
  4. w celu wykonania obowiązku prawnego na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) ogólnego rozporządzenia o ochronie danych oraz w celu prowadzenia przez Administratora marketingu usług własnych, dochodzenia lub obrony w sprawie roszczeń lub praw Administratora, w celu przeciwdziałania nadużyciom ze strony Klienta, w celu zapewnienia bezpieczeństwa osób oraz mienia Administratora – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
  5. Dane osobowe Klientów są przetwarzane przez Administratora danych w celu realizacji usług i umów zawartych w ramach działalności ME Studio. Do umów zawartych w ramach działalności Studia zaliczamy:
  • Zawarcie i realizacja umowy sprzedaży.
  • Sprzedaż usług na czas określony.
  • Przesyłanie wiadomości zawierającej informacje handlowe (za uprzednią zgodą wyrażoną w formie zapisu na Newsletter)
  • Prowadzenie Konta Klienta po uprzedniej Rejestracji w systemie Studia
  1. W przypadku udzielenia przez Klienta, w związku z zawarciem Umowy, dobrowolnej zgody na przetwarzanie danych osobowych w postaci wizerunku, dane osobowe Klienta, w postaci wizerunku, będą przetwarzane przez Administratora w oparciu o art. 6 ust. 1 lit. a) ogólnego rozporządzenia o ochronie danych w związku z prowadzeniem działań marketingowych przez Administratora.
  2. Dane osobowe Klientów mogą być przekazane:
  • Firmie księgowej dokonującej rozliczeń podatkowych Studia – w przypadku Klientów, którzy zawarli z Administratorem danych umowę sprzedaży.
  • Firmie dostarczającej oprogramowanie do prowadzenia serwisu internetowego lub firmie będącej hostingodawcą serwisu internetowego, w zakresie obsługi i poprawnego funkcjonowania serwisu.
  • Administrator danych ma prawo udostępnić dane osobowe Klienta podmiotom upoważnionym na podstawie określonych przepisów prawa (np. organom ścigania).
  1. O ile przepisy prawa nie stanowią inaczej, Administrator danych przechowuje dane osobowe Klienta tak długo jak jest to konieczne do realizacji celów, dla których ww. dane zostały zebrane.
  2. Klient, którego dane osobowe są przetwarzane przez Administratora danych ma prawo dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania, prawo sprzeciwu, prawo do przeniesienia danych a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Urząd Ochrony Danych Osobowych.
  3. Usunięcie danych osobowych może nastąpić na skutek cofnięcia zgody bądź wniesienia prawnie dopuszczanego sprzeciwu na przetwarzanie danych osobowych.
  4. Administrator danych zastrzega sobie prawo do przetwarzania danych osobowych Klientów po rozwiązaniu umowy lub cofnięciu zgody tylko w zakresie na potrzeby dochodzenia ewentualnych roszczeń przed sądem lub jeżeli przepisy krajowe albo unijne bądź prawa międzynarodowego obligują Administratora danych do retencji danych.