Zasady opłacania karnetu
W celu opłacenia karnetu należy:
- Zalogować się do Panelu Klienta
- Wybrać rodzaj karnetu, za którą Klient chce uiścić opłatę.
- Kliknąć przycisk “Zamawiam i płacę”/kliknąć przycisk “Zamawiam i płacę” oraz potwierdzić zamówienie, klikając w link przesłany w wiadomości email,
- wybrać jeden z dostępnych sposobów płatności.
Prawo odstąpienia od umowy
- Klient może w terminie 14 dni odstąpić od Umowy Sprzedaży bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
- Konsument może odstąpić od Umowy, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od Umowy. Do zachowania terminu odstąpienia od Umowy wystarczy wysłanie przez Konsumenta oświadczenia przed upływem 14 dni.
- Oświadczenie może być wysłane za pomocą tradycyjnej poczty bądź pocztą elektroniczną poprzez przesłanie oświadczenia na adres e-mail
- Oświadczenie może być wysłane za pomocą tradycyjnej poczty poprzez przesłanie oświadczenia na adres Me Studio
- W przypadku przesłania oświadczenia przez Konsumenta drogą elektroniczną, Sprzedawca niezwłocznie prześle Klientowi na podany przez Konsumenta adres e-mail potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy.
Reklamacja i gwarancja
- Reklamację należy zgłosić pisemnie lub drogą elektroniczną na podane w niniejszym Regulaminie adresy Sprzedawcy lub przy wykorzystaniu kontaktu poprzez adres email.
- Zaleca się, aby w reklamacji zawrzeć m.in. przyczynę i okoliczności jej wystąpienia, dane Klienta składającego reklamację, oraz żądanie Klienta w związku ze składaną reklamacją.
- Sprzedawca ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni, a jeśli nie zrobi tego w tym terminie, uważa się, że żądanie Klienta uznał za uzasadnione.